
Mercedes-Benz
CITY
Sprinter KH-City line 30
Specialista na pravidelnou přepravu
Nízké provozní náklady, hospodárné motory, prodloužený servisní interval, dlouhá životnost. Budete provozovat ekonomicky silný midibus tam, kde větší autobus již není ziskový. Hlavními přednostmi je více prostoru uvnitř. Nízký nástup, snížená podlaha ve středové části vozidla nebo v jeho zadní části. Standardem je výklopná nájezdová rampa pro usnadnění nástupu imobilních cestujících. Je zde místo jak pro stojící osoby tak při sklopení nouzových sedadel pro invalidní vozík nebo dětský kočárek.
Jeho štíhlá linie se elegantně proplétá úzkými uličkami a příměstskými osadami, ale lze jej využít i pro horskou kyvadlovou dopravu.
- prospekt ke stažení ZDE
Technická data
Model | Sprinter 516 CDI | Sprinter 519 CDI |
Motor | 120 kW [163 k] při 3800 ot./min | 4 válce | Euro VI | 2143 ccm | 140 kW [190 k] při 3800 ot./min | 6 válec | Euro VI | 2987 ccm |
Celková přípustná hmotnost v kg | 5500 I 5800 | |
Varianty obsaditelnosti | 15+(3)+7+1 | 15+(3)+7+1 |
Venkovní rozměry vozidla v mm - délka | šířka | výška | 7767 | 1993 | 2980 | 7767 | 1993 | 2980 |
Rozvor v mm | 4325 | 4325 |
Převodovka | M6 manuální | A7 automatická | M6 manuální | A7 automatická |
Pneumatiky | 205/75/R16C |
Sériová výbava
SEDADLA | |
---|---|
Sedadla linková s pevným opěradlem | ✓ |
*-pevné loketní opěrky | ✓ |
Nouzová sedadla | ✓ |
NÁSTUPNÍ DVEŘE | |
Přední jednokřídlové elektricky ovládané nástupní dveře | |
Přední dvoukřídlové elektricky ovládané nástupní dveře | ✓ |
Zadní jednokřídlové elektricky ovládané výstupní dveře | |
Zadní dvoukřídlové elektricky ovládané výstupní dveře | ✓ |
KAROSÉRIE, ZASKLENÍ | |
Prodloužená karosérie za zadní nápravou + 400 mm | ✓ |
Zasklení karosérie dvojitými tónovanými okny | ✓ |
TOPENÍ, KLIMATIZACE, VENTILACE | |
Konvektorové topení interiéru, závislé na chodu motoru | ✓ |
Nezávislé teplovodní topení o výkonu 5,0 kW | ✓ |
Klimatizace prostoru řidiče a spolujezdce o výkonu 4,0 kW | ✓ |
Klimatizace prostoru cestujících o výkonu 10,5 kW | ✓ |
Střešní okno v prostoru cestujících s nouzovým východem | ✓ |
INTERIÉR | |
Podlahová krytina s protiskluzovou úpravou | ✓ |
Čalounění interiéru - boky,sloupky,strop | ✓ |
Zateplení a odhlučnění vnitřku karosérie | ✓ |
Soubor bezpečnostních madel | ✓ |
Výklopná nájezdová plošina o nosnosti 350 kg | ✓ |
AUDIO-VIDEO | |
Autorádio s LCD + zadní monitorovací kamera | ✓ |
Výbava na přání
Sedadla na střední vzdálenosti s polohovatelným opěradlem | 0 |
*-polohovatelné loketní opěrky,*-3-bod. pásy, *výsuv do uličky | 0 |
Panoramatické prosklení karosérie | 0 |
Police nad sedadly s individuálním LED osvětlením | 0 |
Informační panely s programováním cílových stanic | 0 |
Individuální lakování vozidla | 0 |
Ozdobné chromované kryty kol | 0 |
Zadní autobusová stěna | 0 |
Snížené plastové lemy karosérie | 0 |